
Muzikaal voorjaar smaakt naar meer bij Excelsior
Muziek WarnsveldWARNSVELD - Muziekvereniging Excelsior Warnsveld kijkt terug op een muzikaal en geslaagd voorjaar waarin meerdere optredens en activiteiten in Warnsveld en Zutphen centraal stonden.
In maart verzorgde het harmonieorkest een goed bezocht High Tea-concert in de kerk van Warnsveld, waar bezoekers genoten van een afwisselend muzikaal programma in combinatie met koffie, thee en lekkernijen. In april stonden de jonge muzikanten van leerlingenorkest De Klankmakers in de schijnwerpers tijdens een dubbelconcert met het leerorkest van het Dierens Harmonie Orkest. Ook bij belangrijke momenten in de gemeenschap was Excelsior aanwezig, onder meer tijdens de Dodenherdenking op 4 mei in Warnsveld en bij de welkomstavonden voor nieuwe inwoners van de gemeente Zutphen.
Het muzikale seizoen wordt op vrijdag 10 juli afgesloten met het jaarlijkse zomeravondconcert op de Houtmarkt in Zutphen. Vanaf 19.00 uur brengt het harmonieorkest daar een gevarieerd programma dat past bij een ontspannen zomeravond op het terras en dat gratis toegankelijk is voor publiek.
Na de zomer kijkt Excelsior vooruit naar nieuwe activiteiten, waaronder de Play-In op 19 september 2026 in ’t Nutsgebouw. Ook blijft de vereniging openstaan voor nieuwe muzikanten die willen meespelen, ongeacht ervaring.
Meer informatie of een keer vrijblijvend kennismaken? Neem contact op via mail.









