Ontbijten bij Theehuis De Busker. Foto: PR

Ontbijten bij Theehuis De Busker. Foto: PR

Coming out day Berkelland organiseert Regenboogontbijt

Maatschappij

GEESTEREN - Berkelland doet dit jaar voor het eerst mee aan Coming out day. Op 11 oktober wordt er een Regenboogontbijt gehouden bij Theehuis de Busker in Geesteren. Daar staat ook een wensboom waar op 11 en 12 oktober een kaartje in gehangen kan worden waarmee je iemand toewenst dat al zijn of haar dromen uit mogen komen. De kersenboom staat symbool voor: hoop, dromen en verbondenheid. 

De ochtend van het Regenboogontbijt staat in het teken van inspirerende verhalen, mooie gesprekken, verbinding met elkaar en vooral elkaar ontmoeten. Theehuis de Busker (Geesterse broekweg 1)  is open vanaf 9.00 uur en het ontbijt is van 9.30 tot 11 uur. De kosten bedragen 17,50 euro. Aanmelden is nodig want het aantal plaatsen is beperkt. Dat kan tot maandag 6 oktober vis e-mail bij jaimelebbink@hotmail.com.
Kan je deze dag niet aanwezig zijn en wil je toch je geliefde verrassen? Bestel dan onze ontbijtbox, gevuld met heerlijkheden om jouw ochtend extra speciaal te maken bij jou thuis. Reken op een smakelijke combinatie van zoet, hartig en vers, samengesteld met vooral liefde en aandacht. Met dieetwensen wordt rekening gehouden.

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant