De Zonnebloem genoot van een heerlijke kerstmiddag. Foto: PR

De Zonnebloem genoot van een heerlijke kerstmiddag. Foto: PR

Zonnebloem Borculo-Haarlo geniet met zeventig deelnemers van kerstmiddag

Maatschappij Borculo Haarlo

BORCULO/HAARLO - De Zonnebloem-afdeling Borculo-Haarlo heeft op zaterdag 13 december genoten van  het laatste evenement van 2025: een kerstmiddag met een stamppotbuffet bij Kerkemeijer.

Om 11.00 uur was de zaal gevuld met ruim zeventig deelnemers, die bij de ingang door de kerstman waren ontvangen. Alle tafels waren heel mooi in kerstsfeer aangekleed. Nadat voorzitter Anneke iedereen had toegesproken, werd erdoor de vrijwilligers koffie met gebak geserveerd. Daarna werden er onder het genot van een drankje diverse kerstliederen gezongen en ontstond er een hele gezellige sfeer aan alle tafels.
Om 12.30 uur kon het stamppotbuffet worden geopend. Dit bestond uit drie verschillende stamppotten met worst, spek en diverse uitjes. Tot slot werd er nog een quiz gehouden, die voor de nodige hilariteit zorgde. Om 14.00 uur werden alle gasten bedankt voor hun komst en werd iedereen hele fijne feestdagen gewenst en een gezond 2026.

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant